Servicii SEO

Optimizare site si pozitionare in topul cautarilor Google

Serviciile SEO sunt serviciile oferite in general de o agentie SEO care va ajuta website-ul sa se pozitioneze in topul rezultatelor motoarelor de cautare cu scopul de a va creste veniturile.

Mai simplu spus, serviciile SEO va aduc mai multi clienti, clasandu-va site-ul mai sus în Google, Bing, Yahoo si alte motoare de cautare

Marea majoritate a vizitatorilor nu trec de prima pagina atunci cand cauta ceva pe Google, iar multi dintre ei nu trec nici macar de primele 3 pozitii care primesc peste 60% din traficul organic.

servicii SEO

Serviciile SEO va ajuta website-ul sa se pozitioneze cat mai sus in motoarele de cautare cu scopul de a va creste veniturile.

De exemplu un cabinet dentar poate folosii serviciile SEO pentru a creste pozitia site-ului pentru cuvintele:
Cabinet stomatologic
Implant dentar
Albire dentara

Ce fel de servicii SEO va oferim ?

Google foloseste peste 200 de factori pentru a determina pozitia uniu site in rezulatul cautarilor ceea ce necesita multa munca si cunostinte specific.
De aceea multe companii lucreaza cu agentii care ofera servicii SEO.

Haideti sa vedem care sunt pasii de implementare ale unei campanii SEO:

Serviciile noastre de audit incep cu o analiza generala a website-ului dvs. pentru a evalua ce actiuni sunt necesare in optimizarea acestuia pentru motoarele de cautare.

Serviciul de audit SEO are ca scop identificarea factorilor on-page si off-page care pot influenta pozitionarea site-ului dvs. in motoarele de cautare.

O parte din actiunile pe care le cuprinde un audit SEO cuprinde: erori ale paginilor, etichete meta duplicat, probleme de indexare,viteza de incarcare a paginilor, continut duplicat, broken link, analiza backink-uri, etc.

Analiza competitorilor raspunde cu success la intrebari precum:

  • Cine sunt concurentii mei reali din punct de vedere SEO?
  • Ce cuvinte cheie ar trebui sa tintesc?
  • Ce subiecte ar trebui sa abordez?
  • Unde pot gasi link-uri?
  • De ce am nevoie pentru a bate competitia?

In loc sa ghiciti ce cuvinte cheie sa vizati, ce conținut sa creati sau de unde sa obtineti link-uri, puteti vedea în schimb ce functioneaza deja pentru altii si sa incepem optimizarea SEO pornind de la acest lucru.

O strategie personalizata este o component de baza in implementarea serviciilor SEO.

Fiecare afacere are specificul ei , prin urmare nu se poate aplica o strategie standard pentru toate campaniile SEO, indiferent de marime,nevoi,acoperire, etc.

Unui magazin on line si unui restaurant local nu i se poate aplica aceiasi strategie de optimizare SEO, oricat de buna ar fi aceasta.

Prin optimizarea On Page agentia SEO analizeaza si optimizeaza paginile website-ului dvs. pentru o pozitionare mai buna in motoarele de cautare.

Cateva exemple de optimizare on-page includ:

  • Optimizarea pentru cautare a etichetelor de titlu, meta descrieri si H1
  • Verificarea arhitecturii site-ului, redirectionari si linkuri interne
  • Crearea unui sitemap
  • Optimizarea imaginilor în conformitate cu cele mai bune practici
  • Cercetarea si optimizarea site-ului dvs. cu cuvinte cheie relevante
  • Analiza accesibilitatii, vitezei si designului site-ului dvs.

Optimizare SEO Off-Page se refera la actiunile intreprinse in afara propriului website pentru a va influenta pozitionarea in rezultatele motoarelor de cautare.

Aceasta spune pur si simplu Google ce cred altii despre site-ul dvs. De exemplu, daca ai o multime de link-uri valoroase indreptate catre paginile propriului site, motoarele de cautare vor presupune ca ai un continut excelent .

De exemplu, profilul dvs. de backlink-uri va poate influenta clasamentul în rezultatele cautarilor. Profilul de backlink-uri se refera la cantitatea si calitatea site-urilor care trimit linkuri catre site-ul dvs

Procesul de optimizare SEO OFF-Page poate include:

  • Promovarea conținutului site-ului dvs. catre bloggeri si webmasteri
  • Crearea de conținut “distribuibil” pentru blogul site-ului dvs.
  • Optimizarea profilului dvs. Compania mea pe Google (Google My Business)

In timp ce algoritmii de cautare si factorii de clasament se schimba constant, relevanta, increderea si autoritatea pe care o ofera optimizare OFF-page joaca un rol important în capacitatea de pozitionare a unei pagini in motoarele de cautare.

Transparenta este esentiala atunci cand vorbim de servicii SEO.

Cu un raport de performanta, compania dvs. poate primi informatii imediate despre rezultatele strategiei dvs. de optimizare SEO.

De exemplu, raportul dvs. poate acoperi traficul organic obtinut, rata de conversie si clasamentul in rezultatele cautarilor.
In plus puteti avea o intalnire lunara cu managerul de cont in care puteti pune intrebari daca aveti orice nelamuriri sau neclaritati, revizuiti rapoarte si multe altele

Servicii SEO Organic sau SEO Local?

Daca ati hotarat ca aveti nevoie de servicii SEO pentru afacerea dvs. este important sa stiti ce anume sa alegeti.

Pe scurt, in functie de specificul afacerii puteti avea nevoie de:

Organic SEO – daca oferiti servicii la nivel national sau international, optimizare SEO va ajuta sa cresteti pozitia in rezultatele cautarilor organice.

Local SEO – daca oferiti servicii la nivel local , aceasta optiune va poate ajuta sa va cresteti pozitia in rezultatele cautarilor locale.

seo local sau seo organic

Daca sunteti o companie locala,este foarte important ca focusul sa fie pe SEO Local, avand in vedere ca sansele sa cresteti pozitia in cautari pot fi mai mari si bugetele ar putea fi mai mici.
Imaginati-va asta…

O companie care ofera servicii de reparatii telefoane printr-o retea nationala de service poate avea ca tinta optimizarea site-ului pentru cuvinte cheie precum “reparatii iphone”. 

Insa, daca compania are un singur service in Bucuresti sa spunem, atunci alegerea potrivita ar fi Local SEO si optimizarea site-ului pentru “serviciu+locatie” cum ar fi “reparatii iphone Bucuresti”.

De ce aveti nevoie de servicii SEO ?

Multe branduri si companii stiu ca au nevoie de otimizare SEO pentru website-urile pe care le detin, precum si de avantajele pe care le obtin din aceste servicii SEO.

Este o certitudine ca SEO creste vizibilitatea site-ului dar ce avantaje mai poate oferi?

Traficul SEO este mai mare decat PPC.

Exista numeroase studii care demonstreaza ca reclama platita (PPC) cum ar fi Google Ads, reprezinta doar aproximativ 10-15% din tot traficul pe site-uri. Rezultatele cautarilor organice neplatite aduc 60-75% din traficul site-urilor. Asta inseamna ca pierdeti pana la 75% din vizitatori si clienti potentiali daca ignorati optimizarea SEO. Iar daca nu profitati dvs. de oportunitatile pe care vi le ofera serviciile SEO, atunci, cu siguranta unul din concurentii dvs. o va face.

SEO genereaza trafic de calitate

SEO genereaza trafic de calitate
Un sondaj recent a aratat faptul ca 14.6% din vizitatorii care au accesat un website din rezultate organice au cumparat un produs sau serviciu din site-ul respectiv.
Comparand asta cu doar 1.7% rata de achizitie din “outbound marketing” (vanzari prin telefon sau email) observam ca serviciile SEO sunt cu aproape 900% mai eficiente.
Aceasta se intampla pentru ca atunci cand un posibil cumparator va gaseste exact cand are nevoie de un produs sau serviciu,este mai receptiv la oferta dvs. si este mult mai probabil sa faca o achizitie.

SEO va aduce mai mult trafic din cautari pe mobil

Potrivit Google peste 50% din cautari sunt facute de pe smartphone si alte dispozitive mobile.
La fel Google spune ca 90% dintre cumparatorii la nivel global care au vizitat un magazin in ultima saptamana spun ca au folosit cautarea on line inainte de a merge la magazin

vizitatorii cauta online
Aceasta reprezinta o oportunitate pentru dvs. prin noile strategii de optimizare SEO cum ar fi “mobile-friendly” sau “local SEO”.
Cu aceste strategii aveti mai multe posibilitati de a ajunge fata clientilor prin organic SEO si Local Maps.

SEO va ajuta in campaniile de PR

Desi SEO si PR pot parea strategii de marketing complet separate, le puteti folosi impreuna pentru a maximiza rezultatele pe care le obtineti de la fiecare.

Cea mai importana legatura intre cele doua este construirea de relatii.

Obtinerea de link-uri de pe site-uri cu renume este o componenta principala a oricarei strategii SEO.

Aceasta inseamna ca in mare parte activitatea unui specialist SEO este indentificarea oportunitatilor de plasare a link-urilor pe bloguri din industria respectiva, publicatii de stiri si alte site-uri relevante care in termini de PR se numeste “earned media”.

In linii mari o campanie PR se ocupa cu abordarea de publicatii si influenceri cu autoritate, care sa vorbeasca despre compania dvs.
De aici reiese si importanta pe care SEO o poate avea in campaniile de PR.

Ce este SEO Local? Si cum se face ?

Local SEO este practica de a optimiza un website pentru cuvinte cheie bazate pe locatie cum ar fi “stomatolog Bucuresti” , “avocat Cluj” sau orice alta fraza compusa din “produs/serviciu + locatie”

De exemplu, un cabinet dentar are nevoie mai mult de local SEO, pe cand, pentru un magazin online solutia potrivita este organic SEO.

Este o modalitate incredibil de eficienta prin care va puteti prezenta produsele sau serviciile clientiilor locali exact la momentul potrivit, atunci cand acestia cauta on line produsul/sericiul pe care il promovati.

statistici seo

In acest moment peste 46 % din toate cautarile pe Google au “intentie locala”.

Datele furnizate de Google arata ca 74 % dintre consumatorii care cauta ceva local pe telefon viziteaza o locatie in 24 de ore si 28 % din aceste cautari se finalizeaza cu achizitia unui produs sau serviciu.

Pachetul Harta (Map Pack)

Cel mai important lucru pe care o afacere locala trebuie sa il optimizeze este “pachetul local” sau “pachetul de 3”.

Acesta este un set de 3 rezultate de afaceri locale care apar sub harta cu adresa acestora extrasa din Google Maps.

De exemplu atunci cand cautati “service auto Timisoara” , Google arata pachetul local in partea de sus a rezultatelor

servicii SEO local

Iar acesta este rezultatul ce apare sub pachetul de 3, afisarea organica locala a rezultatelor

servicii SEO local organic

De retinut faptul ca tot ce apare in pachetul local provine din profilul ‘Compania mea pe Google’ , pe care trebuie sa il aiba fiecare afacere locala care doreste optimizarea SEO locala.

Factori de pozitionare Local SEO

Map Pack - pachetul de 3

optimizare site Map Pack
  1. Compania mea pe Google (proximitate, categorii, cuvant cheie in titlul afacerii etc.) 25,12%
  2. Semnale Backlink (text ancora backlink, autoritate domeniu backlink, numar backlink-uri, etc.) 16,53%
  3. Semnale Recenzii (numar recenzii, raspunsuri recenzii, diversitate recenzii) 15,44%
  4. Optimizare On-Page (prezenta NAP, cuvinte cheie in titluri, autoritatea domeniului, etc.) 13,82%
  5. Semnale NAP (consistenta obtinerii de referinte NAP, volum de referinte, etc.) 10,82%
  6. Semnalele comportamentale (CTR, click to call pentru apeluri mobile, check-in-uri, etc.) 9,56%
  7. Personalizare 5.88%
  8. Retele sociale (engagement Google, engagement Facebook, engagement Twitter etc.) 2.82%

Organic Local SEO

Optimizare site Local SEO
  1. Semnale Backlink (text ancora backlink, autoritate domeniu backlink, numar backlink-uri, etc.) 27,94%
  2. Optimizare On-Page (prezenta NAP, cuvinte cheie in titluri, autoritatea domeniului, etc.) 26,03%
  3. Comportament utilizator (CTR, click to call pentru apeluri mobile, check-in-uri, etc.) 11,5%
  4. Compania mea pe Google (proximitate, categorii, cuvant cheie in titlul afacerii etc.) 8,85% 
  5. Semnale NAP (consistenta obtinerii de referinte NAP, volum de referinte, etc.) 8,41%
  6. Personalizare 7,32%
  7. Semnale Recenzii (numar recenzii, raspunsuri recenzii, diversitate recenzii) 6,47%
  8. Retele sociale (engagement Google, engagement Facebook, engagement Twitter etc.) 3,47%

Profilul – Compania mea pe Google (Google My Business)

Studiul facut de Moz a demonstrat faptul ca informatiile din profilul GMB reprezinta principalul factor de pozitionare in pachetul de 3.

Optimizarea on site, continutul sau backlinkuri-le sunt de asemenea importante, dar pentru a obtine pozitia #1 in harta locala a cautarilor profilul creat in Compania mea pe Google joaca un rol decisiv.

Obtinerea de backlink-uri locale

Cand vine vorba despre backlinkuri , aproape orice strategie care se aplica pentru un website non-local se aplica si pentru o clinica medicala locala, un cabinet de avocatura sau un restaurant.

Pentru o pozitionare cat mai buna in cautarile locale este foarte important sa aveti backlink-uri de la website-uri locale.

Acestea pot veni de la parteneri, distribuitori, contractori,vanzatori cu care aveti anumite relatii de afaceri.

PR-ul local, ziare si reviste cu caracter local, asociatii de afaceri, sponsorizari de evenimente locale, etc. pot fi si aceste folosite pentru a obtine backlink-uri locale.

Optimizare on-site pentru SEO local

Optimizarea SEO pentru afaceri locale functioneaza la fel ca si pentru un website non-local.

Insa cateva schimbari mici pot avea un impact major in pozitionare.

Titlul paginii, etichetele H1 sau url-ul paginii, pe langa cuvintele cheie ar trebui sa contina si locatia.

De asemena inserarea unei harti Google cu un ‘punct marcat’ catre afacerea dvs. ajuta potentialii clienti sa va gaseasca mai usor atat online cat si ca adresa fizica.

Daca aveti mai multe locatii pe care doriti sa le optimizati pentru SEO local este important sa stiti ca fiecare pagina trebuie sa aiba un continut unic.

NAP (name,address,phone number)

Referintele NAP sunt locurile unde numele, adresa si telefonul sunt mentionate.

De ce sunt importante NAP-urile?

Intentia Google este aceea de a furniza informatii corecte ca raspuns la cautarile pe care le facem si foloseste aceste referinte pentru a se asigura ca informatiile despre companie sunt corecte.

Cu cat Google vede un numar mai mare de referinte cu aceleasi informatii despre nume, adresa , telefon cu atat este mai convins ca afacerea este acolo unde spuneti ca este si numarul de telefon este corect.

De aceea este important sa obtineti referinte NAP de la cat mai multe website-uri de incredere.

Astfel obtineti o pozitie superioara in pachetul local al cautarilor.

Recenzii Online

Recenziile autentice și oneste sunt esențiale atât pentru prezentarea calității serviciului dvs., cât și pentru trimiterea de semnale către motoarele de căutare ca afacerea dvs. este utila si de incredere.

Numarul de recenzii , media pe care o obtineti si increderea site-ului de pe care vin aceste recenzii sunt factori importanti in pozitia obtinuta in cautarile locale.

De retinut :

SEO Local cuprinde 2 componente majore:

  • Pachetul Harta – cele 3 afisari care apar impreuna cu harta
  • Organic Local SEO – rezultatele cautarilor produs/serviciu + locatie , care apar in cautarea organica sub ‘’pachetul de 3’’.
Close Menu